Goodday! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Karlijn Hakkens - WaarBenJij.nu Goodday! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Karlijn Hakkens - WaarBenJij.nu

Goodday!

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

08 Januari 2015 | Australië, Sydney

Zooo hier een berichtje vanuit Collaroy Beach, Australië! Wat is het hier mooi zeg, echt prachtig en heerlijk weer. Lekker zonnig met een briesje op z'n tijd. Overal palmbomen en andere tropische bomen en planten. Maar het uitzicht vanuit mijn bed overtreft alles!!

De vlucht met emirates was wel erg lang en ik was misselijk, maar gelukkig zat in aan het gangpad... ;) Het eten was ook niet lekker en je krijgt op de raarste tijdstippen te eten. Maar ik ben blij dat ik heel ben aangekomen, wat helaas niet voor m'n koffer geldt... Als het goed is komt de koffer morgen avond aan. En ik heb een vergoeding gekregen van de airline die binnnen een paar dagen op moet, dusss morgen ga ik shoppen in Sydney en s'avonds opstap in Sydney met de au pair Anne die hier nog is tot volgende week en vriendinnne van haar. Maar nu eerst weer fatsoenlijk slapen sinds mijn vertrek dinsdag avond...

Tot snel, liefs Karlijn

• 08 Januari 2015 - 20:05

Wendy:

Ha die Karlijn! Nu al een verslagje, dat is in ieder geval een goed begin! Wat balen zeg van je koffer! Gelukkig is verplicht shoppen niet zo'n straf voor je

• 09 Januari 2015 - 19:22

Wilma En Ben:

Hoi Karlijn,

fijn dat je goed bent aangekomen en dat je koffer weer terecht is. Het uitzicht is inderdaad erg mooi!
    Tot (voor ons) vanavond als we gaan skypen. Niet vergeten.

groetjes

• 09 Januari 2015 - 20:25

Eddy & Els:

Hoi Karlijn,
    Heel veel plezier daar "downunder" en het weer is er gelukkig beter dan hier.
    En geniet van alles wat je de komende tijd gaat meemaken.
    Groetjes,

• 18 Januari 2015 - 11:42

Christel :

Heey Karlijn

Heb eindelijk je site gevonden
    En je verhaaltjes al gelezen
    Ga je zeker volgen
    En wens je heel veel geluk en gezelligheid toe

Groetjes Christel