Pyama Party & Cupcakes! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Karlijn Hakkens - WaarBenJij.nu Pyama Party & Cupcakes! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Karlijn Hakkens - WaarBenJij.nu

Pyama Party & Cupcakes!

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

25 Februari 2015 | Australië, Sydney

Hoi hoi!

Het is een beetje stil hier hè? Ik vergeet elke keer een berichtje te typen. Maar alles gaat nog steeds goed hier!
Ik ben hier alweer anderhalve maand, de tijd vliegt!!! Ik heb nu wel wat vastigheid. Heb een aantal leuke vaste vrienden waar ik elk weekend mee uit ga. Een leuke fitness gevonden waar ik zo'n 3 keer per week heen ga om te sporten. En ik merk ook echt na de laatste week dat de kinderen aan mij gewend raken. Van de week zei Mikayla uit het niets, I love you Karlijn! Dat was zo lief! En afgelopen vrijdag had ik voor het eerst een babysit avond. Chantal & Andrew gingen uit eten, dus de meiden en ik hadden een pyama party! Eerst hebben we lekkere cupcakes gebakken en daarna in onze pyama film gekeken met popcorn en cupcakes :)
Ook ben ik inmiddels al gewend geraakt aan het Australische accent. Mijn Engels gaat vloeiend en mijn woordenschat word elke dag een beetje groter. Ik heb ook een paar tripjes geboekt staan. Over 2 weekjes ga ik samen met een Nederlands meisje naar een surfcamp voor een heel weekend. En de eerste week van april huren we een camper en rijden we van Syndey naar de Gold Coast en Sunshine Coast en alle steden tussenin. Dit ga ik samen doen met Anna (duits meisje). Heb er nu al zin in! Ik laat jullie weten hoe dit is geweest :)

Hopelijk gaat in Nederland ook alles goed met iedereen!

Groetjes en liefs, Karlijn

  • 26 Februari 2015 - 09:46

    Wendy:

    Hèhè eindelijk weer een verslagje! ;)
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    Let wel op dat je geen aussi accent krijgt, dat willen ze nu ook weer niet bij de KLM hihi.
    Ik neem aan dat je Duits ook met sprongen vooruit gaat?
    Geniet ze nog daar hè!
    X Wendy

  • 07 Maart 2015 - 17:30

    Wouter, Nanci En Madée:

    Hoi Karlijn,
    Leuk om te lezen dat cup cakes bakken aan de andere kant van de wereld ook de favoriete bezigheid van meiden is. Voor je het weet bak je ze elke week en dat is niet voor je bikini out fit. Madée vindt taart bakken erg leuk en ze wordt er ook steeds beter in.

    Ook leuke vooruitzichten om op reis te gaan met een camper. Let op voor overstekende kangaroo's. Die haas is Reusel op de rotonde lijkt er op, maar die staat stil. De beesten in Australie niet. Geniet van alles, stel niet te veel uit, want voor je het weet zijn de maanden om.

    Groetjes
    Wouter, nanci en Madée

  • 08 Maart 2015 - 08:54

    Karlijn Hakkens:

    Als ik wil kan ik ook duits erbij leren wendy, ze zitten hier overal ;)
    Hahaha ik zal jullie een foto sturen met skippy!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Karlijn

Actief sinds 06 Jan. 2015
Verslag gelezen: 1473
Totaal aantal bezoekers 3982

Voorgaande reizen:

06 Januari 2015 - 20 Juli 2015

Au pair in Australië

Landen bezocht: