Jetlag slaat toe - Reisverslag uit Sydney, Australië van Karlijn Hakkens - WaarBenJij.nu Jetlag slaat toe - Reisverslag uit Sydney, Australië van Karlijn Hakkens - WaarBenJij.nu

Jetlag slaat toe

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

10 Januari 2015 | Australië, Sydney

Mijn 3e dag hier en het lijkt alsof de jetlag nu pas toe slaat. Ik ben sinds dag 1 constant bezig geweest, en vandaag kan ik lekker uit rusten (wat wel nodig is). En helaas nog steeds geen koffer... Straks nog maar een keer bellen.
Gisteren avond ben ik meteen opstap geweest en heb daar al wat au pairs leren kennen. Ook de volgende party staat al gepland ;) Echt heerlijk met slippertjes en een luchtig jurkje opstap, mooi uitzicht en een lekker wijntje erbij. Zijn jullie al jaloers? ;)
Maaar er moet ook gewerkt worden natuurlijk.. Vanavond mag ik meteen op de kinders passen. Dit doe ik nog samen met Anne. Dat is de au pair (uit Duitsland) die hier afgelopen half jaar heeft gewerkt. Ik ben echt blij dat zij hier nog is, zodat ze me alles uit kan leggen, de weg wijzen etc. We passen op 2 meiden, Mikayla van 7 en Jaime van 4. Het zijn leuke meisjes, maar ook wat verwend. Dus we moeten best streng zijn want vooral de jongste wil alleen maar haar zin doordrijven.. Verder moet ik nog wel erg wennen, dat kost wat tijd. Morgen heeft Anne de dag al vol gepland en vanaf maandag begint de werkweek, dus we hebben het gelukkig lekker druk.. Ohja de foto's volgen snel!!

Tot het volgende berichtje :)

  • 10 Januari 2015 - 09:32

    Bas, Carola En Aloys:

    Dag Karlijn,

    Fijn dat je na een zware reis goed bent aangekomen. Nog even genieten voordat je echt met de meiden aan de slag moet. We zagen inderdaad dat je een heel mooi uitzicht hebt vanuit je slaapkamer.
    We blijven je volgen.

    Groetjes en veel plezier daar downunder.


  • 10 Januari 2015 - 22:15

    Wendy:

    Tuurlijk is het wennen! Voor hun natuurlijk ook. Maar komt vast helemaal goed! Hopelijk komt je koffer gauw. Met welke maatschappij vloog je? KLM?

  • 14 Januari 2015 - 02:02

    Karlijn Hakkens:

    Mijn koffer is zondag ochtend aangekomen!! En ik heb 180 dollars gekregen om te shoppen :) De eerste twee vluchten waren met Emirates (super luxe) en daarna met quantas. Ennn goed nieuws, de eerste foto's staan op de site ;)

  • 14 Januari 2015 - 11:44

    Wouter En Nanci:

    Hee Karlijn,
    Leuk om te lezen hoe het je vergaat, daarginds. We zullen je berichtjes blijven volgen. Veel plezier daar en succes met de kids!
    Groetjes
    Wouter, Nanci & Madée

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Karlijn

Actief sinds 06 Jan. 2015
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 3990

Voorgaande reizen:

06 Januari 2015 - 20 Juli 2015

Au pair in Australië

Landen bezocht: